Scharen opsturen

Scharen opsturen

Ontzorgen is ons doel. Wij willen het u als trimmer zo makkelijk mogelijk maken om uw scharen te laten slijpen. Daarom doen wij een stapje extra voor u en introduceren drie manieren om scharen naar ons toe te sturen. U kiest welke het beste in uw situatie past. Onze opties zijn:

  • Een gratis envelop
  • Een DHL label voor een pakketzending
  • Haal en breng service

Scharen opsturen in 3 eenvoudige stappen

trimscharen slijpen

Stap 1

Plan een slijpopdracht in via de website

trimscharen slijpen

Stap 2

Stuur de scharen op via een envelop of pakketzending

trimscharen slijpen

Stap 3

Wij slijpen, reinigen en balanceren de scharen. Binnen 1 werkweek retour in de salon.

Gebruik een gratis envelop met ons antwoordnummer

Vraag een gratis envelop met antwoordnummer aan en stuur uw scharen eenvoudig naar ons op. In een envelop passen meerdere trimscharen of scheerkoppen.

Met ons antwoordnummer wordt uw brieven- en pakketpost via PostNL direct naar ons gestuurd. U hoeft geen postzegels te plakken, u kunt het pakketje zo opsturen.

Zelf opsturen? Dat kan ook!

U kunt ook gebruik maken van uw eigen (bubbel)envelop. Noteer dan het volgende adres op uw verzending:

Antwoordnummer 70173
3070 VB ROTTERDAM

Verzending en kosten

  • Bij twee of meer scharen sturen wij gratis een envelop op.
  • Bij één schaar brengen wij een bijdrage in rekening.

Voeg altijd deze gegevens toe aan uw envelop:

  • Naam + achternaam
  • Adres
  • Postcode + plaatsnaam
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres

Na ontvangst worden uw trimscharen dezelfde dag nog geslepen en direct retour gestuurd!

DHL label om een pakket te versturen

Met een DHL label kunt u een pakket via DHL naar ons sturen. Het pakket dat wordt verstuurd via DHL bevat altijd een track & trace code. 

Wij voorzien u van een DHL label. Deze kunt u uitprinten en op het pakket plakken. Het pakket kan op elk gewenst moment bij een DHL servicepunt in de buurt worden ingeleverd. In bijna alle gevallen zijn deze servicepunten bij een winkelcentrum in de buurt.

Met deze optie is het mogelijk uw pakket verzekerd te versturen. Voor €4,95 extra wordt uw pakket verzekerd tot een waarde van €500 voor verlies of schade.

Haal en breng service

Met de haal en breng service komen wij via DHL wij uw pakket afhalen in uw trimsalon. U kunt in uw eigen trimsalon blijven en hoeft niet naar een DHL servicepunt. 

Via onze site kunt u een slijpopdracht inplannen. Wanneer u deze invult nemen we contact met u op.  In overleg bepalen we de gewenste afhaaldatum. Dit kan elke doordeweekse dag zijn. Wij plannen de pick-up in bij DHL.

DHL komt op de gewenste datum om het pakket af te halen. De chauffeur neemt het verzendlabel mee. U hoeft enkel het pakket klaar te leggen bij de balie.

Voeg bij het pakket een afsprakenkaart o.i.d. met uw gegevens en e-mailadres. Deze hebben wij nodig voor het retourneren en facturatie.

Slijpen in ons atelier & retourneren

Zodra wij het pakket hebben ontvangen gaan wij aan de slag. Het slijpen van uw trimscharen gebeurt in ons eigen atelier. Wij hebben alle benodigdheden om uw trimscharen en tondeuse goed scherp te maken.

Zodra alle scharen gereed zijn sturen we het pakket terug.

U heeft het pakket binnen 5 werkdagen retour in uw trimsalon. Heeft u andere wensen (i.v.m. bijvoorbeeld vakanties) meldt dit ons tijdig, dan passen we ons schema hierop aan.

Wij adviseren gebruik te maken van DHL

Het versturen van een envelop met enkel een antwoordnummer brengt risico’s met zich mee. Hierop zit geen Track & Trace. Dat betekend dat als het pakket onderweg kwijt raakt, deze nooit meer terug te vinden is. Het versturen van een envelop is geheel op eigen risico.

Pakketten die verstuurd worden met DHL bevatten altijd een Track & Trace nummer. Ten alle tijden kunnen wij precies traceren waar uw pakket zich bevindt. Hierdoor is de kans op zoekraken minimaal.

Schuiven naar boven